Top 5 greseli pe care le fac companiile in Social Media

author
1 minute, 46 seconds Read

Procesul de web design odata finalizat este continuat de o neintrerupta promovare a siteului. Pe langa optimizarea SEO clasica, se face in ultimul timp din ce in ce mai mult si promovarea pe retelele de socializare. Iata ce greseli trebuie sa evitati atunci incad va promovati afacerea prin intermediul Social Media:

1. Posteaza prea mult pe pagina lor de brand. Desi o pagina activa de Facebook ar trebui sa creeze engagement in randul utilizatorilor de Facebook, prea multe updateuri zilnice vor crea efectul opus: prea multa informatie nesolicitata ii va determina pe utilizatori sa apese butonul “unlike”. Nimeni nu vrea un news feed plin de informatii despre un singur produs, asa ca feriti-va sa fiti insistent cu informarea.

2. Isi fac incontinuu publicitate. Intr-adevar, acesta este scopul ultim al unei pagini de brand, dar oameni vor sa vada mai mult decat atat. Vor sa vada umanizarea brandului si un punct de vedere obiectiv. Prea multa publicitate va va indeparta de la scopul vostru, si anume engagementul de pe pagina  de brand. Oamenii sunt satuli de publicitate, o vad peste tot si s-au imunizat la mesajele acesteia, iar solutia este sa CREATI ceva diferit.

3. Nu raspund la critici, intrebari si solicitari. Practic, desi paradigma de comunicare se schimba fundamental prin intermendiul retelelor de socializare (de la comunicare unidirectionala la comunicare bidirectionala), pagina de fani ramane acelasi pol static de livrare a informatiilor, fara a raspunde la feedback. In felul acesta, in loc de comunicare, pagina ramane un fel banner surd la dorintele clientilor.

4. Nu este atractiva din punct de vedere al continutului. Nu spune ceva nou, nu reprezinta brandul, nu indeamna la comunicare intre utilizatori, informatiile sunt banale si repetitive etc.

Vezi si:  Tehnologiile si pasii facuti la crearea site-urilor web

5. Nu prezinta concursuri, promotii, nu intreaba publicul si nu face nimic din ce ar indemna un consumator sa dea „like” sau sa se implice. Intrebarile puse pe pagina de brand este una din cele mai bune strategii de popularizare pe o pagina de produs. Cititi studii de caz, urmariti alte pagini de succes, studiati statistici social media. Veti avea o idee mai buna despre cum sa va construiti si cum sa pastrati o retea activa de utilizatori.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.