Ai pregatita o strategie pentru 2013?

2 minutes, 24 seconds Read

Odata cu aparitia ultimelor update-uri Google Panda si Penguin, strategiile de optimizare website au fost obligate sa se modifice radical. Tehnicile ce inainte dadeau cele mai bune rezultate, acum pot atrage dupa sine diferite penalizari din partea lui Google. Vom prezenta in continuare cateva sfaturi cu privire la noile strategii si tehnici pentru un proces de optimizare website cu adevarat productiv!

Scrie pentru cititori, nu pentru motoarele de cautare!

Continutul de calitate este cum nu se poate mai important! S-au dus zilele in care calculam articole de 500 de cuvinte si locurile perfecte de a intorduce cuvinte cheie de exact 12 ori. Nu mai merge asa! Pentru prima oara, Google acorda o atentie deosebita modului in care utilizatorii interactioneaza cu website-urile! Acest lucru inseamna ca ai nevoie de un continut util si interesat pentru a demara un proces de optimizare website de succes!

Cu cat este continutul mai orientat catre cititor/utilizator, cu atat Google te va ajuta mai mult! In loc sa te concentrezi pe ce cuvant cheie trebuie sa folosesti in X parte a continutului, mai bine iti concentrezi atentia si efortul spre modul in care utilizatorii interactioneaza cu website-ul tau si cum poti scadea Bounce Rate-ul cat mai mult!

Cum poti atinge o rata de interactiune buna? Publica un continut util pentru cititorii tai! Cu cat continutul este mai captivant, cu atat timpul petrecut de utilizatorii website-ului va creste! De asemenea, ofera-le sugestii de continut pe aceasi tema pentr a creste rata de interactionare cu website-ul!

Nu ignora retelele de socializare!

Daca pana acum ai crezut ca social media nu are nicio legatura cu SEO sau cu procesul de optimizare website, te inselai! Dupa cum spuneam mai sus, Google pune acum mare accesnt pe modul in care utilizatorii interactioneaza cu website-ul tau! Ei bine, indiciile din social media sunt factorii ce ii “spun” lui Google cum anume este vazut website-ul tau!

Vezi si:  Cum se face seo dupa Panda

Din punctul de vedere al lui Google, atata timp cat utilizatorii dau Like, Share sau Follow, continutul pe care tu il postezi este unul de calitate si extrem de relevant! Iar un astfel de continut castiga intotdeauna o pozitie fruntasa in rezultatele de cautare!

Desi Facebook si Twitter sunt, in momentul de fata, vazute ca principalele platforme de socializare, Google acorda o mai mare importanta activitatii de pa Google +. Asta inseamna ca acele +1 oferite de catre utilizatori sunt extrem de importante asa ca nu uita sa adaugi un buton de +1 la finalul fiecarui articol pe care il postezi!

De asemenea, este extrem de important sa-ti optimizezi cat mai bine profilul din cadrul Google+. Pentru inceput, asigura-te ca postezi si distribui un continut cat mai atragator.  Mai mult decat atat, iti poti optimiza profilul adaugand cele mai potrivite cuvinte cheie si linkuri catre website sau alte profile sociale.

Bazandu-te pe o combinatie perfecta intre continut de calitate si social media, poti asigura succesul procesului de optimizare website in 2013!

 

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.