Rezumat:
Achizitiile de produse fizice incep sa fie transferate, din ce in ce mai vizibil, din offline in online. Haine, produse electronice, elemente si chiar piese auto, toate pot fi cumparate online si pot oferi avantaje clare, cum ar fi castigul de timp sau eliminarea risipei de efort. Daca in cazul unui tricou, paguba nu este prea mare in momentul in care este prea mic sau nu se potriveste, in cazul unor piese auto, achizitia online poate sa genereze mici nelamuriri.
Cat de indicat este sa achizitionezi piese auto online, in conditiile in care nu vezi piesa live?
Cu siguranta, multi oameni isi pun intrebarea asta. Conform statisticilor insa, este mult mai indicat decat achizitia de piese auto din magazine fizice. Achizitia de piese auto online iti ofera posibilitatea de a te bucura de cumparaturi din confortul propriei case si de a elimina o multime de timp pierdut. Pe langa asta insa, ofera si alte avantaje:
- Preturi mai mici. De regula, online este mai ieftin iar acest lucru este motivat de lipsa unui sediu fizic si de lipsa unui numar mare de angajati;
- Posibilitatea de a compara. Poti compara produse apartinand mai multor magazine si poti face achizitia care iti convine cel mai mult din punct de vedere al bugetului si evident, din punct de vedere al calitatii.
- Informatie. Poate cel mai important lucru insa, este faptul ca online ai informatie. Daca intr-un magazin fizic, singura sursa de informare este vanzatorul, care poate sa fie subiectiv, cu scopul de a-si vinde marfa, intr-un magazin online ai acces la tot internetul si la informatii obiective despre fiecare piesa in parte. Poti gasi pareri ale oamenilor, poti gasi informatiile oferite de producatori si cel mai important, poti gasi recomandari.
Cum alegi cel mai bun magazin de piese auto online?
Un magazin de piese auto online trebuie sa indeplineasca o serie de criterii de calitate. In primul rand, trebuie sa aiba toate datele de contact la vedere. Cu cat este mai vechi pe piata, cu atat este mai bine. De asemenea, feedbackul clientilor poate sa iti ofere o imagine foarte clara despre cat este de bun magazinul. In cazul magazinelor extrem de mari, este normal sa existe si pareri pro si pareri contra. Daca cele contra depasesc parerile pro insa, exista o problema.