Expirarea abonamentului de telefonie mobila este un motiv excelent pentru obtinerea unei oferte mai buna. Cele cateva companii de telefonie mobila (mobilselskaber) sunt dispuse sa faca o multime de compromisuri pentru a-si pastra clientii, asadar, atunci cand abonamentul expira mingea este in terenul abonatilor.
Cu toate astea, putini sunt cei care stiu cu adevarat sa negocieze. Chiar si cei care au cel mai ieftin abonament mobil pot negocia pentru fel de fel de beneficii interesante.
Cum se negociaza reinnoirea abonamentului mobil?
Conform celor de la telefony.dk, un prim pas pe care trebuie sa il faca orice abonat este sa faca o comparatie intre optiunile pe care le are active si ceea ce isi doreste. In felul acesta va avea un punct de plecare si va sti ce sa ceara atunci cand discuta cu operatorul de telefonie mobila.
O comparatie la abonamentele mobile de la toti furnizorii de pe piata (mobilabonnement sammenligning) poate sa fie, de asemenea, un pas important. Ofertele evolueaza de la an la an si de cele mai multe ori depasesc nevoile utilizatorilor. Tocmai de aceea, este bine sa se solicite oferte cel putin similare cu cele de pe piata.
Un abonament nou poate sa insemne, de cele mai multe ori, un telefon nou. Oferta de telefoane a companiei trebuie si ea analizata in detaliu si de asemenea, trebuie comparate preturile cu cele oferite de magazinele online mari.
Dupa ce exista o idee referitoare la ceea ce se doreste, urmeaza discutia cu operatorul. Cea mai buna abordare pe care trebuie sa o aiba un client este perseverenta. Atata vreme cat stie ce isi doreste este bine sa insiste pana in momentul in care obtine toate avantajele. Atunci cand vine vorba despre minute, MB si alte beneficii virtuale, majoritatea companiilor se muleaza pe nevoile clientilor. Atunci cand vine vorba despre dispozitive mobile negocierea poate sa fie ceva mai dura, insa chiar si asa se pot obtine rezultate foarte bune.
De ce ofera companiile mobile beneficii foarte mari abonatilor?
Un abonat existent, cu o istorie de cativa ani in ceea ce priveste relatia cu furnizorul de telefonie este mult mai important decat un potential abonat nou. Nicio companie nu isi va permite sa piarda un client care a platit constant timp de mai multi ani si ofera toate premisele pentru a plati in continuare constant.
De asemenea, pastrarea unui client vechi este mult mai ieftina decat obtinerea unui client nou, ceea ce ofera foarte multe avantaje la reinnoire.
Ce se poate face in cazul in care nu se obtine ceea ce se doreste de la reinnoire?
Exista doua variante:
- mutarea abonamentului la un alt furnizor de telefonie mobila. Toti furnizorii au oferte foarte atractive pentru portare.
- Pastrarea abonamentului cu anumite compromisuri. Compromisurile se fac doar dupa cateva zile de negocieri, daca furnizorul pur si simplu nu vrea sa ofere beneficiile dorite de client.