Rezumat:
Modul în care este organizat un magazin influențează comportamentul de cumpărare al tuturor celor care îi trec pragul. Tocmai de aceea atunci când se amenajează un magazin trebuie luate în considerare aceste comportamente, pentru a fi folosite în favoarea afacerii. Clientul trebuie condus, conștient sau nu, într-un mod firesc prin magazin.
Acestuia trebuie să i se prezinte direct toate produsele, iar aranjarea lor trebuie să fie una atentă, care să îl ajute să găsească ceea ce are nevoie, dar și să îl stimuleze să cumpere și alte produse. Rafturile pentru magazin ajută la amenajarea acestora într-un mod organizat și adecvat. Facilitează gestionarea eficientă a magazinului, dar și sporirea vânzărilor prin ghidarea strategică a clienților prin magazin.
Rafturi pentru magazine si supermarketuri
Rafturile sunt folositoare în toate magazinele fizice. Desigur, rafturile pentru magazinele alimentare sunt cele mai cunoscute, deoarece acesta este cel mai ușor mod de a aranja alimentele.
Totuși, acest mod de aranjare este folositor și des utilizat în mult mai multe magazine. Orice tip de produs care necesită expunere poate fi organizat cu ușurință pe astfel de rafturi magazine. De aceea, cu puțină atenție, le putem observa chiar și în farmacii, în plafar sau în multe alte magazine care comercializează decorațiuni, piese de mobilier, piese auto sau chiar haine.
Modularitatea și rezistența acestor rafturi aduc numeroase avantaje în ceea ce privește organizarea spațiului din magazin. Mai mult, ajută la îmbunătățirea semnificativă a vânzărilor.
Deși se folosesc în mult mai multe domenii, magazinele alimentare rămân pe primul loc atunci când vine vorba de utilizarea acestor rafturi. Acest lucru se datorează gamei foarte largi de produse care trebuie expuse.
Rafturi metalice pentru magazin alimentar
Magazinele alimentare sunt poate cele mai frecventate magazine zilnic. Cu toții avem nevoie de alimente proaspete, de calitate. Iar în alegerea magazinului preferat pentru a ne face cumpărăturile joacă un rol foarte important și modul în care este organizat acesta.
Dacă produsele nu sunt aranjate cu atenție pe rafturi, clientul se va frustra încercând să găsească ceea ce are nevoie într-un spațiu dezorganizat. De aceea trebuie ca produsele alimentare să fie grupate atractiv la raft, dar și să creeze un drum logic de la un raion la altul.
Toate magazinele trebuie să urmeze un fir logic al produselor. Dacă, de exemplu, produsele de igienă sunt amestecate cu băuturile, iar alimentele de bază se regăsesc pe raioane diferite în colțuri opuse ale magazinului, drumul clientului va fi unul cât mai scurt, acesta cheltuind cât mai puțini bani. Atmosfera din magazin va fi una agitată, plină de confuzie. Iar o astfel de atmosferă nu îndeamnă pe nimeni să petreacă mai mult timp în magazin, descoperind toate ofertele. Mai ales, nu îndeamnă pe nimeni să se reîntoarcă în altă zi într-un astfel de magazin.
Cu ajutorul rafturilor pentru magazinele alimentare clientul poate fi condus printre produse fără să își dea seama. Nu contează doar drumul său orizontal prin magazin și ordinea în care se succed categoriile de produse. La fel de mult contează și așezarea lor pe verticală, pe fiecare raft.
Pentru a ușura gestionarea produselor și pentru a facilita drumul clientului prin magazin se pot alege rafturi pentru perete sau rafturi de mijloc. Rafturile prinse pe perete sunt cele care oferă o singură latură pentru expunerea produselor, fiind ideale mai ales pentru produsele speciale, pe care vrem să se concentreze clientul. Rafturile de mijloc sunt cele care oferă mai multe laturi de expunere, potrivite pentru game largi de produse diverse. Și nu trebuie uitată strategia de a așeza produsele cele mai calitative la nivelul ochilor!
Așadar, rafturile metalice pentru magazinele alimentare nu doar că ajută la o aranjare eficientă a produselor. Acestea pot dicta și stimula comportamentul clientului. De aceea acestea sunt cele mai importante piese de mobilier dintr-un magazin alimentar. Chiar din orice magazin fizic care dorește să aibă succes și să își sporească vânzările.
Și cum să nu îți dorești să îți amenajezi magazinul fizic cât mai bine, atunci când ai atâtea modele de mobilier pentru magazine din care poți alege? Acum îți poți organiza magazinul mai ușor ca niciodată!