Un sistem CRM stocheaza si analizeaza informatiile din cadrul companiei referitoare la procesele externe (clienti, parteneri, furnizori, vanzatori) si procesele interne ale companiei (angajati). Wise Software prin sistemul integrat complet cu sistemul operational, pe langa oferirea de suport clientilor si angajatilor, ajuta si la executarea strategiilor de marketing si vanzari, gestionand in timp real si pe cifre concrete intreg proces relational dintre companie si factorii de influenta.
Desi este asociat ca fiind un produs software, CRM reprezinta o strategie prin care sunt urmarite nevoile clientului, bazata pe comunicarea cu acesta in scopul optimizarii proceselor din companie si al oferirii unor servicii si produse care optimizeaza rezultatele (cresc vanzarile, se reduc costurile operationale, se fluidizeaza intreaga activitate).
Sistemul CRM acopera zonele de marketing: segmentarea clientilor, planificarea campaniilor de marketing, urmarirea si analiza pietei astfel ca managementul sa reactioneze in timp util si sa ia decizii pe baza indicatorilor de performanta.
Departamentul de vanzari este cel care aduce noi clienti si mentine legatura cu cei deja existenti, de aceea e nevoie de optimizarea procesului de vanzare, cross-sell si up-sell in conturile deja existente si identificarea problemelor din cadrul echipei, pentru ca vanzarile sa creasca cifra de afaceri a companiei.
Wise Software identifica nevoile clientilor sai, deoarece inainte de a implementa un sistem CRM este nevoie de a defini procesele companiei, specificitatile acesteia si de a stabili care sunt obiectivele pe care afacerea isi propune sa le atinga. Wise Software nu este o companie care doar livreaza solutii de business. Pentru ca sistemele sa fie implementate, trebuie sa fie cunoscute care sunt problemele companiei si unde isi doreste sa ajunga. Astfel, prin consultantii nostri, livram solutii pliate pe nevoile clientului, care sa acopere, gestioneze si sa asigure trasabilitatea de care are nevoie pentru a ajunge la obiective.
In definitiv, scopul CRM este de a cunoaste toate detaliile legate de clienti si angajati, in vederea dezvoltarii unor relatii durabile si de a satisface necesitatile acestora. Cunoasterea comportamentului clientului, modul de influentare al acestuia sunt informatii de baza in orice companie.
Sistemele CRM permit managerului acces total asupra datelor (de la birou sau de oriunde acesta se afla) prin intermediul CRM Mobile. De pe Smartphone sau tableta, fiecare inregistrare facuta in sistem se poate monitoriza indiferent de locatie prin intermediul automatizarii procesului de vanzare (SFA).
Mobilitatea este cheia succesului in vanzari, deoarece e nevoie de adaptabilitate in piata, desfasurarea fluxurilor cat mai rapid intre client si furnizor pentru ca firma sa se adapteze concurentei si cerintelor pietei.
Fiecare actiune desfasurata in piata se inregistreaza direct pe tableta sau smartphone, astfel ca agentii de vanzari isi pot planifica eficient activitatile direct de pe teren.
Wise Software inseamna flexibilitate, acces la datele din celelalte sisteme, smart acces prin tableta si smartphone.
Se implementeaza rapid, este flexibil si scalabil, ceea ce inseamna calitate, performanta, stabilitate, date centralizate fara costuri de intretinere.
CRM te ajuta sa planifici, organizezi si sa urmaresti toate procesele din companie, indiferent de locatie printr-o imbunatatire permanenta atat a angajatilor cat si a actiunilor pe care compania le desfasoara.
Printr-un sistem bine pus la punct, va creste si gradul de satisfacere al clientului prin intermediul produselor sau serviciilor pe care compania le ofera.
Controlati eficient costurile si oferiti servicii calitative, astfel ca indiferent de situatia economica din piata, compania va fi mereu pregatita prin cunoastere si recunoastere.