Flyere ieftine: de la arta tipografica la o campanie de marketing reusita

author
3 minutes, 5 seconds Read

Tipografia este un domeniu extrem de pasionant, care imbina arta cu tehnica tiparitului. Aceasta din urma, presupune, mai exact, abilitatea unei masini speciale de a aranja si de a imprima, totodata, forma literelor continute de un anumit manuscris. In conditiile dezvoltarii scrisului, precuparea oamenilor a fost de a imbunatati constant maniera de a tipari textul pe suport de hartie, numerosi cercetatori aducandu-si sistematic aportul si contributia lor la progresul tehnologic inregistrat de acest domeniu atat de special si atat de util unei societati aflata in continua miscare.

Pentru foarte multi dintre noi, a tipari este sinomim cu a scoate milioane de exemplare de lucrari de specialitate, beletristica, monografii sau ziare. Insa, putini dintre noi constientizeaza cat de mult a evoluat tiparul in ultimele decenii, evolutie constanta care si-a pus, totodata, amprenta asupra utilizarii printurilor in campaniile publicitare. Asadar, tehnologia moderna, precum si munca asidua, intreprinse de expertii din domeniu a facut posibila eficientizarea costurilor aferente tiparirii printurilor, calitatea acestora imbunatatindu-se sistematic!

In acest context, este de la sine inteles ca piata este invadata de oferte generoase de flyere ieftine, care vin la pachet cu cresterea tirajelor produselor finite. In plus, proprietatile hartiei pe care sunt imprimati fluturasii publicitari a permis realizarea unor finisaje atractive, care sa aiba un impact psihologic mai mare in atragerea segmentului de clienti targetati.



Tiparitul: de la arta la tehnologie avansata

Initial, tiparitul s-a facut exclusiv manual, pe masura ce scrisul a evoluat catre un alfabet complet sau text, caractere identice erau folosite pentru a reda literele corespunzatoare. O forma incipienta de tipar a fost xilogravura, dezvoltata in secolul al IX-a in China. Aceasta tehnica presupunea ca textul sa fie, in primul rand, inscriptionat pe o placa de lemn. Ulterior, placa de lemn era folosita pentru a se produce mai multe exemplare. Tehnica a fost introdusa, cinci secole mai tarziu, si in Europa, in Olanda si Germania.

Vezi si:  Prosoape de baie bumbac pentru hotel

In acelasi colt de lume, perioada de tranzitie de la Evul Mediu la Epoca Moderna a favorizat aparitia unui nou tip de tipar, si anume, a tiparului cu litere mobile.

Ce presupunea, practic, aceasta inventie remarcabila care a marcat pentru totdeauna istoria lumii? Tiparul se baza pe litere de plumb care se asamblau una cate una pentru a forma cuvinte.

De la tiparul cu litere mobile, patentat de catre faimosul savant Johannes Gutenberg si pana la aparitia printului offset au trecut mai bine de cinci secole.

Tiparul offset a redefinit, in cele din urma, tehnica tipografica, ridicand, asadar, tipografia, la rang de arta. Procedura implica transferul unei imagini de pe o placa, pe patura de cauciuc si, in cele din urma, pe suprafata de imprimare.  Tehnica  a devenit o optiune viabila pentru tipografiile moderne, datorita cheltuielilor reduse si a posibilitatii de a furniza, in timp scurt, tiraje uriase de fluturasi publicitari. Astfel, expertii domeniului tipografic pot livra, in maxim 48 de ore flyere ieftine, in tiraje care pot ajunge si pana la 100.000 de bucati.

Flyere ieftine: avantaje multiple pentru implementare campaniilor de succes

Marile tipografii se intrec in a oferi flyere la pret convenabil. Foarte multe dintre centrele unde se realizeaza fluturasi publicitari, utilizand tiparul offset, se bazeaza pe tehnologii moderne, care permit realizarea unor finisaje extrem de atractive, precum stantarile, dar si inserarea unor elemente de grafica si design inovative, potrivit solicitarilor clientilor. Tipografia e-flyere.ro este unul dintre jucatorii activi de pe piata din Bucuresti, care ofera flyere ieftine la costuri mai mici de 0.04lei/ bucata, in cazul tirajelor foarte mari.

Vezi si:  Servicii de protectia muncii pentru evitarea accidentelor

In concluzie, o campanie de informare in masa are de castigat, la fel ca si compania care intentioneaza sa lanseze ofertele promotionale. Designul modern creeaza un impact vizual imediat asupra trecatorilor. De asemenea, costurile de productie reduse cresc si mai mult sansele de maximizare a profitului!

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.