Rezumat:
Te simti blocat in cariera? Probabil ai atins un plafon al carierei care li se intampla celor mai buni dintre noi. Uneori, plafonul este cauzat de sentimentul ca nu mai dati randament la munca, insa ar putea fi si rezultatul actiunilor voastre. Diferenta dintre o cariera care se aplatizeaza si una care creste este impresia pe care o lasi asupra celorlalti si a partilor interesate cheie din cadrul organizatiei tale.
In loc sa va blocati intr-o bucla continua de frustrare cu o pozitie care nu merge nicaieri, ar trebui sa va concentrati asupra a patru atribute care va pot ajuta sa atingeti succesul in cariera. In cazul in care nici cele mentionate mai jos nu ajuta poate este timpul pentru o schimbare radicala in viata ta. Un nou job cu un salariu care sa te motiveze poate debloca acel sentiment din cariera ta. Calculator salariu net te ajuta sa iti calculezi atat salariu brut cat si net si te poate ajuta in crearea unui CV profesional si a unei scrisori de intentie.
Exercitati-va autoritatea
Oamenii care pot comunica eficient cu un sentiment de autoritate pot castiga influenta si respect in randul organizatiilor, ceea ce le sporeste si sansele ca ideile lor sa fie prezentate. Desi cariera ta poate progresa inainte daca poti demonstra etica muncii si sa faci o treaba buna, vei calatori mai departe daca vocea ta este ascultata si respectata.
Pentru a va accesa autoritatea, puteti sa efectuati un audit al prezentarilor pentru a nota limbajului si a prezentei dvs. De-a lungul intalnirilor dvs. la distanta, luati nota de postura dvs., de contactul vizual si de participare, apoi urmariti cum va raspund oamenii.
Fii cald si accesibil
Un alt atribut esential este caldura pe care o puteti transmite intre organizatia dvs. Caldura poate fi comunicata prin vulnerabilitate, empatie si atentie si, de asemenea, cat de bun sunteti ca ascultator. Caldura este necesara pentru a crea incredere, precum si pentru a fi relatabila, ceea ce este crucial pentru a va consolida pozitia intr-o echipa. Faceti o auto-reflectie si intrebati-va, au incredere colegii dvs. Oamenii se simt confortabili provocandu-va ideile sau oferindu-va feedback? Ii recunosti pe ceilalti in timpul interactiunilor?
Demonstrati energie colaborativa
Demonstrarea energiei pozitive si de colaborare este un angajament emotional si o conexiune care te face memorabil, impresionabil si convingator. Profitati de energia dvs. la locul de munca, acordandu-va modul in care va angajati cu ceilalti si constientizand modul in care reactioneaza altii la voi. Vorbesti prea repede? Insuficient? Si ascultati cu adevarat intr-un mod care ii face pe ceilalti sa se simta energizati de interesul dvs. pentru ei?
Cereti feedback
Aratati-va colegilor si managerului ca sunteti interesat de progresul carierei si de cresterea personala cerand feedback cu privire la stilurile de comunicare, proiectele si gestionarea timpului. Cautati feedback de la prieteni de incredere, mentori si colegi despre ce fel de impresie faceti. Pentru ca feedback-ul sa fie valoros, trebuie sa fiti gata sa primiti adevarul pentru a trece peste mesajele dvs. orbe. Amintiti-va, feedback-ul este o oportunitate de a creste si a urca.