Publicul care alege să achiziționeze articole de îmbrăcăminte și încălțăminte second hand și outlet s-a schimbat de-a lungul timpului. În prezent, tot mai multe persoane care nu au venit tocmai mici optează pentru shopping în magazine de profil. Ascensiunea comerțului electronic a favorizat și mai mult creșterea vânzărilor de haine second hand și outlet, căci accesul la acest segment de piață este și mai ușor. În plus, clienții intră în contact mai bine cu produsele, pot face comparații și observă avantajele alegerii variantei second hand sau outlet.
Desigur, prețul rămâne un argument de top: în mod evident, să cumperi haine sh și haine outlet este mult mai convenabil decât să cumperi produsele din magazine cu articole noi. Conceptul hainelor la mâna a doua vizează de fapt o reciclare a produselor în mod activ, o reintegrare a acestora în circuitul modei. Se spune că închizi cercul modei atunci când optezi pentru haine second hand / outlet. Salvezi produse care în mod inutil ar fi aruncate, risipind în mod inutil resurse valoroase.
Trebuie subliniat faptul că, în comerțul modern, hainele second hand și outlet sunt atent selectate după colectare. În magazinele de îmbrăcăminte sh și outlet ajung în mod normal doar produsele bine întreținute, fără defecte, fără probleme, care arată ca unele noi. Cel puțin așa se va întâmpla dacă alegi produse dintr-un magazin care apelează în mod curent la un furnizor de încredere, un depozit de haine second hand și outlet de generație nouă, care înțelege importanța raportului calitate / preț.
Alegere smart pentru omul modern, care ia decizii raționale
Să cumperi haine second hand și outlet nu este de fapt un compromis. În mod normal, acele produse vor arăta perfect, fără a-și ilustra originea mai puțin elitistă… Până la urmă, nu purtăm hainele cu etichetele de preț și nimeni nu știe cât au costat acestea. De fapt, consumatorul modern înțelege că este cool să cumperi ieftin produse premium și de lux. Dacă economisești bani, nu înseamnă că ai probleme financiare, ci pur și simplu că ai istețimea necesară pentru a face astfel de tranzacții inteligente. Chiar și vedete de top de la Hollywood nu ezită să recunoască faptul că fac achiziții de haine din magazine second hand și outlet.
În prezent, alegerea de haine sh și outlet a căpătat noi rațiuni, în contextul problemelor legate de poluarea mediului înconjurător, încălzire globală, urgență climatică. Putem spune că este la modă să fii responsabil, să arăți că îți pasă, gesturile mici ale consumatorilor contează enorm. Tot mai mulți influenceri pe YouTube, Instagram și Facebook promovează alegerile sustenabile, hainele second hand și outlet care închid cercul modei. Să ajuți planeta, să arăți wow și să plătești puțini bani? Iată rețeta ideală, de ce să nu o aplici?!
Industria modei – adesea personaj negativ!
Industria modei a ajuns să aibă o imagine tot mai negativă, căci a ajuns al doilea mare poluator de pe planetă. Din rațiuni economice, pentru a crește business-urile lor, marile companii din domeniul fashion au investit sume enorme pentru a încuraja consumatorii să cumpere mereu și mereu tot mai multe articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, fără a avea nevoie cu adevărat de acestea.
Deși hainele sunt bunuri de folosință îndelungată, au ajuns să reprezinte bunuri de larg consum. Multe articole sunt cumpărate din impuls de moment, ajung să fie purtate o singură dată sau foarte rar, uitate în garderobă, aruncate sau într-un caz fericit cedate unor centre de colectare. Magazinele de haine second hand și outlet nu sunt așadar asociate cu sărăcia, ci cu alegeri sustenabile, în favoarea economiei reale, a prosperității financiare personale și a protejării mediului înconjurător.