Cheltuieli pe care poti sa le eviti atunci cand ai un business la inceput

1 minute, 40 seconds Read

In momentul in care te hotarasti sa iti infiintezi o firma, cheltuielile pot veni asupra ta ca un tavalug. Pe langa cheltuielile evidente, de infiintare a firmei, urmeaza cele de creare a unui website, promovare, contabilitate si alte lucruri cu adevarat obligatorii. Exista si o serie de cheltuieli pe care majoritatea firmelor le fac, dar care pot fi evitate.

Cheltuielile de facturare

Atunci cand vorbim despre facturare, multa lume se gandeste la solutii tipizate care costa. Din fericire, c ajutorul unor programe precum contazen, factrarea este gratuita si se face foarte usor. Cu un astfel de program nu doar ca elimini cheltuielile de facturare, insa poti sa economisesti si destul de mult timp pe care l-ai petrece in mod normal scriind facturi. Este cu adevarat obligatoriu sa renunti la facturile pe hartine si sa facturezi mult mai simplu, direct online.

Cheltuielile de contabilitate

Un business aflat la inceput de drum nu are atat de multe acte cu care trebuie sa se descurce, asadar, poate sa evite o perioada serviciile de contabilitate. Daca alegi sa iti faci contabilitate singur insa, este bine sa te asiguri ca ai la indemana un expert contabil care va trebui sa iti semneze bilantul la sfarsitul fiecarui an.

Alte cheltuieli pentru servicii

Cu siguranta, odata ce ai infiintat o firma vei avea de ” luptat ” cu oferte peste oferte venite din partea furnizorilor de servicii. Nu accepta altceva decat ceea ce crezi ca este cu adevarat vital pentru afacerea ta, deoarece s-ar putea sa descoperi ca anumite bannere pe site-uri obscure sau 100 000 de flyere cu care sa iti promovezi businessul nu sunt intocmai o investitie inteligenta. DAca nu stii care este punctul de la care pornesti si care este punctul la care vrei sa ajungi, mai bine angajezi o persoana care se ocupa exclusiv de promovare online, spre exemplu si care iti ofera sfaturi utile in acest sens.

Vezi si:  Solutia perfecta pentru finisarea documentelor. De la officedirect.ro!

Este bine sa ai notate pe o agenda toate cheltuielile pentru firma si sa te asiguri ca acestea nu ajung la un buget urias.

 

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.