Cum sa obtii estimarile corecte pentru mutare

author
2 minutes, 42 seconds Read

Realizand  o medie de 500 mutari pe an in ultimii ani, as dori sa impartasesc cateva trucuri  cu voi, cei care isi doresc sa aleaga varianta cea mai buna. Odata ce ti-ai  restrans lista de firme pentru  mutari sunati si stabiliti intalniri.

1. Incearca sa ti le organizezi pe toate in aceeasi zi la distanta de maxim o ora. O estimare dureaza in medie sub 30 de minute. Mutarea propriu zisa este un eveniment destul de mare si pentru a-ti lua din programul tau normal timp spre a intervieva diferite firme de mutari nu este timp irosit ci din contra, timp pretios. A avea toate intalnirile in aceeasi zi te ajuta sa-ti pastrezi toate informatiile proaspete in minte. Foloseste timpul dintre intaliniri pentru a-ti lua notite.

2. Daca este posibil implica si sotul/sotia in discutii. De obicei fiecare dintre cei doi au opinii diferite despre ce si cum va fi mutat. De fapt am mers a doua oara cu unul dintre sotii si nimic nu mai era ca prima data. Regula mea este urmatoarea: cand vine vorba de sotii- daca unul dintre ei isi doreste ceva  deja este pe lista de la prima discutie.

3. Fii foarte clar si consecvent in timpul evaluarii. Asta include poduri, garajuri, subsoluri si multe alte elemente nevazute care vor fi acolo in ziua mutarii. Nu va pot spune de cate ori s-a spus ca nu este nimic de mutat din subsol, iar cand am insistat de a privi in amanunt am observat faptul ca era foarte incarcat de obiecte de  care proprietarii uitasera complet.

Vezi si:  Mutari mobilia in deplina siguranta - alegerea corecta a companiei!

De multe ori poti intalni la firmele de transport politica de a cere o lista in prealabil cu ce se muta si ce nu pentru fiecare incapere in parte. Sa te asiguri ca vei cere de la fiecare companie o copie dupa inventar pentru a verifica acuratetea.

4. Asigura-te ca pui cat mai multe intrebari. Tine minte ca nu este doar o investigare de pret ci un interviu cu o companie mutari mobila care iti va reamplasa tot ce ai acumulat intr-o viata. De obicei cele mai respectabile firme de mutari au tarife asemanatoare, diferenta fiind mica pentru a te decide care  este potrivita pentru tine.

5. Discuta in prealabil datele pentru incarcare/descarcare. De cele mai multe ori pretul si data se stabilesc in acelasi timp. Daca vrei sa obtii un pret bun fi pregatit pentru date flexibile.

6. Cere informatii despre serviciul de  impachetare/despachetare. Chiar daca planuiesti sa iti asiguri tu impachetatul obiectelor este bine sa ceri o lista cu dimensiunea si numarul de ambalaje de care ai nevoie de la fiecare estimator. Poti privi costul ca o investitie buna si poti cere firmei de mutari sa o faca sau ti se poate parea scumpa si te poti gandi cat economisi evitand acest procedeu.

Truc: Daca te decizi ca firma de mutari sa se ocupe de impachetare foloseste timpul tau liber de a selectiona obiectele pe care o sa le transporti in noua locuinta. Greutate mai mica  inseamna costuri de transport mai mici. Deasemenea cei de la mutari vor impacheta tot ce vor gasi.

Daca doriti sa cunoasteti politica firmei noastre viziteaza site-ul temutam.ro

Vezi si:  Transportatorii de pe ruta Constanta Otopeni, din ce in ce mai performanti

Pentru alte detalii si informatii va stam la dispozitie la numarul de telefon 0766448800

Temutam.ro – alege mutarea corecta!

author

moveup

Firma mutari mobila Bucuresti - MoveUP. Serviciile oferite: Mutari Mobila, Mutari Firme si Relocari Sedii de Firme. www.moveup.ro TEL 0732.025.355!

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.