Optimizarea unui website nu poate fi chiar si asa de simpla pe cum pare sau cum se mai vorbeste pe forumuri, si asta mai ales cand business-ul tau depinde de asta. Cand vorbim de un simplu blog personal acesta in timp poate beneficia de trafic organic provenit de pe cuvintele cheie in timp, nu dispune nici o sansa sa rankeze imediat in primele pagini ale motoarelor de cautare si asta deoace nu se respecta o serie de parametri ce tin de optimizarea site pentru google in aceste locuri includem structura de legaturi intre paginile siteului , desitatea cuvintelelor cheie, metataguri si alte elemente ce tin de o optimizare seo eficienta pentru blogul vostru.
Dar atunci cand poate fi vorba de un website de e-comerce sau de un website ce vinde anumite produse sau servicii ei bine atunci lucrurile se complica si destul de mult si asta mai ales cand lucrezi pe un site deja online in care nu prea se pot schimba multe, ei bine atunci trebuie sa intervii foarte atent in structura websiteului si asta deoarece orice modificare facuta fara cap foate afecta iremedial functionarea siteului, aici recomand inca o odata cu caldura realizarea unui backup complet al siteului inainte de face modificari pe el.
Suma de vizitatori ce vine pe un website este divers intre un site de e-comerce si un blog, asta doarece pentru un site ce vinde produse sau servicii trebuiesc adusi vizitatori targhetati cu alte cuvinte acei vizitatori ce vin pe expresii cheie si care se pot transforma in cel mai scurt timp in potentiali cumparatori si dece nu in cumparatori fideli. Pe cand vizitatori ce traficheaza un blog generalist sunt acele ce vor decat sa citeasca sau sa se informeze despre noutati, ai place stilul de scris sau pur si simplu beau cafeaua in fata monitorului si urmaresc revista presei din acea dimineata