Rezumat:
Regulile clasice ale elaborarii unui comunicat de presa ne spun ca trebuie intotdeauna sa folosim un limbaj inteles de clienti sau de potentiali cititori, mesajul sa ajunga la cititor si sa starneasca interesul, subiectul fiind pe o tema de interes a publicului target.
In continuare as dori sa va prezint cateva lucruri care sunt importante si esentiale pentru cei care vor sa redacteze un comunicat de presa:
1. Optimizeaza titlul respectivului comunicat de presa:
Titlul este cea mai importanta parte a unui comunicat de presa si sugereaza cititorilor informatia din continutul acestuia.
2. Adauga link in acel comunicat de presa:
Adaugarea unui link in acel comunicat de presa te va ajuta, prin faptul ca vei aduce mai mult trafic.
3. Foloseste imagini:
Folosirea de imagini te poate ajuta sa atragi cititori catre respectivul comunicat de presa. Unele studii arata ca acele comunicate de presa care contin imagini sunt mai citite decat cele fara imagini.
Concluzii:
Respecta cu mare atentie aceste sfaturi sau reguli de redactare a unui comunicat 2.0 si vei reusi sa atragi atentia audientei sau publicului targetat.
In general companiile de PR publica comunicate de presa atunci cand vor sa anunte un eveniment oficial sau sa lanseze un produs sau un serviciu nou.
Ai grija ca stirea pe care doresti sa o impartasesti prin intermediul unui comunicat de presa sa fie nu numai pe intelesul tau, ci si pe intelesul cititorilor tai.
De asemenea alegerea unor platforme online specializate in publicarea de comunicate de presa este iar o munca dificila, in contextul in care din ce in ce mai multe portaluri au aparut.