Utilitatea si configurarea corecta de mape personalizate

2 minutes, 32 seconds Read

Indiferent de sectorul de activitate al unei companii ori organizatii, la un moment dat trebuie sa investim mai consistent in materialele de promovare. Insa cum le vom prezenta sau inmana vechilor clienti  sau celor noi? Nimic mai simplu ! Prin formatul lor A4, ce cuprinde peste 20 de pagini, seturile de mape sunt solutia ideala! Gaseste mape personalizate ce sa raspunda nevoilor tale, chiar acum! Care sunt  aspectele pe care trebuie sa le luam in considerare atunci ne pregatim pentru a lansa o astfel de comanda?

  • Tirajul

Foarte multi furnizori au un anume numar de produse ce sa poata fi comandate,  ca si standard minim. Cu cat cifra respectiva creste (cel mai adesea direct proportional, in multipli dubli), pretul respectivelor mape personalizate va scadea. Astfel, la un tiraj de 50 de bucati, va fi un pret – un altul la 100-200, un altul la 200-500 si un alt pret la pragul ce depaseste 500 de mape de prezentare. Desigur, mai exista o variabila – cea care priveste suprafata tiparita, in mod efectiv – printarea pe o singura fata are un pret mai mic (uneori chiar cu un leu) decat cea de tip fata-verso.  In functie de buget dar si de necesitati, vom putea lua aceasta prima decizie intr-un mod care sa ne avantajeze.

  • Materialul folosit

Cel mai adesea, clientii aleg pentru gama de mape personalizate, datorita rolului lor de a prezenta anumite materiale, nefiind utilizate pentru perioade foarte indelungate, o realizare din carton, cu grosimi ce variaza intre 250  si 300 g/mp (acesta poate fi simplu sau dublu cretat, lucios). Alteori, se poate apela si la variante de mape din PVC.

  • Accesoriile

Acestea se pot referi la modul de constructie a acestor mape, nu neaparat la lucruri ce sunt suplimentare. Astfel, ele pot prezenta clapete, fereastra, buzunarea interne, buzunare aplicat sau atasate,  fante pentru cartile de vizita (de diferite marimi), sisteme variate de inchidere,  calculatoare sau bloc-notes-uri incluse.

  • Personalizarea

Fiind unul dintre cele mai importante puncte in elaborarea si comanda unor astfel de obiecte  promotionale, astfel de mape personalizate trebuie sa  fie perfect imprimate. Acest proces de finisare se realizeaza deci prin metode ca timbru sec, folio, gravura laser, embos. Ca si date ce sunt absolut necesare, se poate opta pentru informatii precum telefoanele, adrese de email, website-ul, pagina oficila de facebook, etc.  De obicei procesul aplicat e de tip full color – neexistand limita de incarcare de culoare sau numar de culori utilizate.

  • Grafica

Respectivul design se poate concepe de catre client saou de catre furnizor.

  • Termenul de executie

In majoritatea cazurilor, astfel de seturi de mape personalizate promotionale se realizeaza in 24 de ore, existand posibilitatea de ridicare personala sau livrare prin curier rapid.

Vezi si:  Cateva sfaturi pretioase pentru a face cumparaturi de Craciun in ultimul moment

 

Asadar, aceste materiale, atent elaborate, comandate intr-un mod corect, pot sa imbunatateasca modul in care promovam o afacere sau un eveniment. Pentru mai multe detalii, acceseaza oferta de mape personalizate a Bursadeprint ! Respectand sugestiile specialistilor,  analizand cu atentie mostrele sau modelele deja elaborate, tinand cont si de materialele ce vor  fi plasate in aceste mape,  se poate gasi solutia ideala pentru orice tip de societate, organizatie sau eveniment.

Subiecte asemenatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.