12 sfaturi pentru redactarea unui articol cât mai eficient

2 minutes, 56 seconds Read

Redactarea unui articol online este foarte important pentru promovarea unei produs sau un serviciu. In afara de utilitatea articolului pentru promovarea in motoarele de căutare, acesta ar trebui sa fie și cât mai eficient pentru cititor. Daca sunt 1.000 de cuvinte fără un minim de aranjare în pagina va determina cititorul sa iasă imediat, astfel utilitatea articolului va fi 0.

Cum se scrie un articol online cât mai eficient?

In primul rând trebuie sa știți ca google știe sa facă diferența intre un conținut copiat și conținut 100% original. Înainte sa redactați un nou articol sau comunicat de presa va ofer 12 sfaturi de care este bine sa țineți cont:

  1. Concentreaza-te pe un cuvânt sau o expresie cheie. Înainte de a decide acest cuvânt consultati serviciul oferit de google KeyWord Plannerși puteți vedea care este volumul de căutări pe expresia respectiva.
  2. Folosiți un plugin de SEO cum ar fi SEO by Yoast sau All in One SEO pack. Acestea sunt instrumente care va pot ajuta foarte mult, ele va vor oferii un scor SEO pentru fiecare pagina în parte.
  3. Scrieți paragrafe cât mai clare. Tot timpul un paragraf trebuie inceput cu propoziția cea mai importanta.
  4. Încercați sa scrieți propoziții scurte. Se considera ca propozițiile care au mai mult de 20 de cuvinte sunt considerate propoziții lungi și greu de citit de către vizitatori.
  5. Nu folosiți cuvinte prea complicate, pentru a fi pe înțelesul tuturor vizitatorilor.
  6. Utilizați cât mai mult titluri cu paragrafe H1 si H2. In aceste paragrafe este de preferat sa fie inclus și cuvântul cheie focalizat pe pagina.
  7. Adaugați minim o imagine în conținut care sa conțină tag-ul ALT.
  8. Adaugați un link, maxim 2 către alt site.
  9. Variați cât mai mult conținutul. Pentru ca un text sa fie cât mai atractiv, unii oameni folosesc cuvintele „și” sau „prea” foarte des. Amestecându-l cu „și” sau „mai mult decât atât”, ar putea face un text mai atractiv și mult mai ușor de citit.
  10. La finalul textului folosiți „Call to action”, este o tendința care se folosește din ce în ce mai mult si da rezultate.
  11. Oferiți minim un exemplu la serviciile sau produsele pe care le oferiți sau pur și simplu o scurta întâmplare.
  12. Folosiți diacritice pentru toate textele.
Vezi si:  Cum te promovezi cel mai bine in mediul online ?

Unde se pot redacta articole online?

Sunt din ce în de mai multe portaluri online unde sa puteți redacta articole online și comunicate de presa își fac apariția însa ar trebui sa luați în calcul autoritatea domeniului.

Unul din cele mai cunoscute website-uri unde se pot redacta articole și se poate adaugă profilul unei firme, este www.firme365.ro

Promovarea unei firme prin redactarea unui conținut de calitate, din punctul meu de vedere ar trebui sa se facă de o persoana specializata în domeniu, un content writer care știe sa aleagă site-urile de articole online unde sa publice articole și comunicate de presa!

Un content writer specializat va ști sa tina cont de toate aspectele importante când este pus în situația sa promoveze o firma, un serviciu sau un produs.

Firme365 este prezent în mediul online încă din 2008 și pune la dispoziție servicii promovare firme cât mai profesional și eficient. La ora actuala sunt inscrise peste 2.000 de firme si peste 2.500 de articole adăugate!

author

d_alinus2004

Suntem o firma de web design si promovare pe internet. Scriem cat mai multe articole din domeniul IT pentru a ajuta persoanele interesate de realizarea unui web site!

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.