Daca te-ai hotarat sa iti deschizi un magazin online, trebuie sa tii cont de mai multe criterii, in asa fel incat sa iti poti asigura succesul in afaceri. Un magazin online nu este nici pe departe o afacere usoara, asadar, trebuie sa acorzi atentie maxima fiecarui detaliu.
In primul rand, trebuie sa iti gasesti o nisa si sa analizezi foarte bine concurenta. Nu este indicat sa intri pe o nisa cu concurenta foarte mare, deoarece vei avea foarte mult de furca cu cei mult mai mari decat tine si va trebui sa cheltuiesti extrem de multi bani pentru a reusi sa te promovezi in detrimentul lor. Foloseste-te de Google Adwords si alege-ti o nisa care sa fie cat mai usor de abordat si sa aiba o concurenta destul de mica.
Al doilea aspect foarte important este site-ul. Trebuie sa ai un site pe care comenzile se fac cu mare usurinta si care sa denote simplitate si calitate. Nu incerca sa descoperi roata prin site-uri extrem de incarcate si cu structura deosebita, deoarece site-urile cu cel mai mare succes sunt site-urile comune, cu care oamenii se obisnuiesc.
Fiind magazin online, produsele sunt deosebit de importante, iar acestea sunt reprezentate in general de fotografii. Daca ai produse fizice, nu este suficient sa le faci niste poze pe care sa le urci pe site. Realizeaza fotografii produse cu ajutorul unui profesionist si asigura-te ca aceste fotografii au o calitate ireprosabila. In general, la orice produs fizic poze estea cel mai analizat element.
Nu in ultimul rand, tine cont de preturi. nu este bine sa ai nici cele mai mici preturi de pe piata, deoarece iti obisnuiesti clientii in acest fel, insa nici cele mai mari preturi de pe piata, deoarece nu atragi pe nimeni. Asigura-te ca ai preturi medii si ca ocazional mai faci cate o oferta care sa atraga cumparatorii.
O mare parte din buget este bine sa o directionezi catre promovare. Este foarte important sa ai site-ul promovat si sa iti creezi clienti fideli. Odata ce ai reusit asta, poti scadea putin suma destinata promovarii, insa nu complet, deoarece odata ce ai inceput o afacere, promovarea trebuie sa reprezinte o actiune permanenta.