Nu este neobisnuit sa fii intrebat „ai vreo intrebare pentru mine?” de catre un intervievator aproape de sfarsitul unui interviu de angajare. In timp ce aceasta intrebare pare simpla, joaca un rol important in modul in care te percepe un manager de angajare. Avand pregatite cateva intrebari de calitate, va veti asigura ca sunteti gata pentru aceasta intrebare si va poate ajuta sa va distingeti de concurenta. Aici exploram cum sa raspundem la intrebarea „Aveti intrebari pentru mine?” intr-un interviu de angajare si furnizati cateva exemple de intrebari cu care puteti raspunde.
Raspundeti de acasa la cateva intrebari cheie care va pot fi adresate la interviu. Astfel iti vei asigura obtinerea unui job si poate chiar salariu net mult visat.
Fiind intrebat „ce intrebari sau preocupari aveti cu privire la acest rol?” sau o intrebare similara intr-un interviu este destul de comuna. Iata cateva sfaturi de retinut pentru a va asigura ca raspundeti la aceasta intrebare intr-un mod adecvat si cu succes:
Pregatiti din timp mai multe raspunsuri. Inainte de interviu, petreceti timp pregatindu-va pentru aceasta intrebare. Creati o lista de intrebari pe care le aveti pentru managerul de angajare, care sunt legate de functie, companie sau alte subiecte relevante. Puteti obtine idei pentru raspunsuri facand cercetari despre companie, studiind postarea si luand in considerare orice informatie pe care nu o aveti in prezent, care ar fi utila pentru a decide daca pozitia este potrivita pentru dvs. Puneti intrebari deschise. In loc sa puneti o intrebare care sa obtina un raspuns simplu „da” sau „nu”, incercati sa intrebati ceva care cere managerului angajator sa intre in detaliu. Acest lucru va mentine conversatia si va va asigura ca veti obtine raspunsul pe care il cautati efectiv.
Luati in considerare punerea mai multor intrebari. Cand vi se adreseaza aceasta intrebare intr-un interviu, este oportunitatea dvs. de a va intreba despre orice considerati ca este necesar sa stiti despre slujba. Luati in considerare adresarea mai multor intrebari legate de pozitia in sine, compania, managerul angajator sau intervievator si chiar despre dvs.
Evitati subiectele delicate. Subiectele de evitat atunci cand puneti intrebari managerului angajator despre rol sau companie includ intrebari despre viata personala a managerului angajator, activitati non-profesionale, informatii care sunt usor disponibile si anchete salariale (cu exceptia cazului in care este al doilea sau al treilea interviu cu aceeasi companie).
Intrebare: Lucrul la distanta este o optiune pentru aceasta pozitie?
Raspuns: Permitem angajatilor sa lucreze de la distanta o data sau de doua ori pe saptamana, daca doresc. Acesta este un avantaj care se acorda dupa primele 90 de zile de angajare, iar toate zilele de lucru de acasa trebuie mai intai aprobate de managerul dvs.
Cel mai idicat este sa faceti un research despre firma respectiva deoarece regulamentul de ordine interioara poate diferi mult de la o firma la alta. Unele pot oferi bonusuri salariale, altele ofera o zi de concediu in plus dupa fiecare an petrecut in firma si multe altele. Fii informat si cunoaste de dinainte salariu minim net in 2021.