Site-urile de reduceri, precum Iareduceri.ro permit consumatorilor sa salveze sume importante de bani atunci cand fac achizitii. In ultimii ani, s-a observat o crestere a acestora, insa toate aceste site-uri aduc in prim plan o mare diversitate de produse, asa cum procedeaza site-ul mentionat anterior – de pe care poate fi achizitionata o mare varietate de servicii si produse.
Acest sistem de vanzari fundamentat de reduceri de pret are avantaje importante atat pentru site-urile care il promoveaza, cat si pentru consumatori.
Avantajele pe care site-urile de reduceri le asigura consumatorilor
- Salvarea bugetului: Primul avantaj si cel mai important dintre toate este, fara indoiala, dat de faptul ca asigura economii pentru consumatori in achizitiile pe care decid sa le faca.
- Produse si servicii mai ieftine: Site-urile de reduceri servesc consumatorilor prin faptul ca le faciliteaza accesul la servicii sau produse pe care nu si le-ar putea permite atunci cand pretul acestora este unul normal. De exemplu, o vacanta intr-o alta tara – de pe ro pot fi achizitionate vacante pe Insula Thassos, Grecia; Roma; Palermo, Insula Sicilia s.a.m.d.
- Satisfactia personala: consumatorii se simt mai multumiti de achizitie numai pentru ca am ajuns sa o faca mai ieftin si, desigur, de asemenea, cumparand mai ieftin, isi permit sa cumpere mai multe lucruri sau de a economisi bani.
- Se pot descoperi noi produse: Pe astfel de site-uri pot fi oferta produse noi, chiar inexistente pe alte tipuri de site-uri.
Beneficiile pentru site-urile de reduceri
- Loialitatea clientului: Practicand reduceri de pret, astfel de site-uri se vor bucura de loialitatea clientilor multumiti.
- Instrument de marketing atractiv pentru clienti: Practica de reduceri de preturi este un instrument de marketing extrem de eficient, mai actuala decat oricand. In fond, cine nu isi doreste sa cumpere mai ieftin?
- Promovarea produselor noi sau necunoscute: Acest sistem serveste, de asemenea, pentru a promova produsele care tocmai au fost lansate, creand nevoia utilizatorilor de a inlocui produsele pe care le utilizau anterior cu unele noi sau pur si simplu sa utilizeze produse pe care nu le-au mai folosit niciodata.