Indiferent de stadiul in care se afla economia, evenimente precum nunti, botezuri, petreceri, conferinte, dar si alte tipuri de evenimente se vor realiza mereu, iar raspunsul la intrebarea „mai este inchirierea salonului de evenimente o afacere?” este DA.
Oamenii vor cauta in permanenta saloane de evenimente pentru a sarbatori alaturi de cei dragi momentele importante din viata lor.
Investitiile pentru realizarea unor astfel de business-uri depasesc 100.000 de euro, asta in cazul in care va doriti sa realizati o astfel de afacere de la zero, dar chiar si in cazul inchirierii unui spatiu pe care sa il manageriati pe o perioada de cativa ani va angrena sume considerabile.
Pentru a patrunde in acest domeniu de activitate investitiile sunt pe masura, insa datorita cererii permanente, foarte multi antreprenori decid sa investeasca. Domeniul este foarte atractiv, iar profitul potential este pe masura. Totul depinde foarte mult de localizarea salonului/saloanelor, designul, conditiile, arhitectura, preturile, meniurile, serviciile suplimentare, marketingul
In urma analizei pietei, dar si a cifrelor de afacere inregistrate de saloanele de evenimente putem deduce ca cerere exista si ca pe piata mai este loc.
Am discutat cu reprezentantul Princess Ballroom & Events despre acest domeniu care presupune atentie la detalii astfel incat totul sa fie perfect planificat pentru ca fiecare eveniment organizat sa fie unul de vis. Responsabilitatea ce sta pe umerii reprezentantilor este imensa pentru ca este dificil sa satisfaci complet toate cerintele invitatilor, mai ales cand evenimentul are peste 150 de invitati.
Reprezentantul Princess Ballroom & Events ne-a confirmat faptul ca exista o cerere permanenta si ca exista deja date rezervate pentru anul viitor. In plus ne-a oferit informatii despre tipologia clientilor. Acestia sunt atenti la detalii si analizeaza saloanele de evenimente, pozitionarea meselor, facilitatile oferite, dimensiunile, meniurile, dar si alte detalii la care de multe ori nici nu v-ati gandi. Fiind un eveniment unic in viata unei persoane, localul este un element important si astfel de pretentii sunt normale.
Perioada cea mai solicitanta este august – septembrie cand saloanele gazduiesc evenimente in fiecare weekend. Fiecare sef de salon este responsabil pentru modul in care se deruleaza evenimentele si trebuie sa gestioneze intreaga activitate pentru ca totul sa fie perfect.
Investitiile sunt mari, riscurile pe masura, insa satisfactia obtinuta dupa ce un eveniment s-a incheiat este pe masura.
Oferirea spre inchiriere a unui salon de evenimente este si va fi in continuare o afacere rentabila. Realizarea unui astfel de business cu pasiune, dedicare, implicare 100%, creativitate, stil si management eficient va genera profitul dorit.