Promovarea magazinelor online reprezinta un proces de lunga durata, care iti poate insa aduce castiguri atat in cee ace priveste vizibilitatea si imaginea brandului tau, cat si in privinta vanzarilor pe care le faci.
Promovarea nu se limiteaza insa, in acest caz, la reclamele si practicile obisnuite ale publicitatii clasice si poate fi suplimentata printr-o diversitate de actiuni de marketing care sa aiba drept scop construirea unei imagini positive si capatarea increderii din partea cat mai multor potentiali clienti. Iata cateva metode de promovare a magazinelor online care au intotdeauna efectele dorite:
1. Reclama pe alte site-uri
Daca profilul magazinului tau se preteaza la a fi recomandat de catre alte site-uri, publicatii online sau chiar alte magazine, poti incepe prin a crea parteneriate cu acestea. Poti alege varianta platita sau poti opta pentru un barter, in functie de cat de avantajoase sunt propunerile pe care ti le fac colaboratorii tai.
2. QR Codes
Codurile QR sunt o metoda destul de noua si foarte inventiva pentru a sintetiza informatia online. Acestea pot fi tiparite in dimensiuni destul de mici si se scaneaza cu ajutorul telefoanelor mobile inteligente pentru a-si directiona publicul catre site. Le poti folosi pentru a promova insusi magazinul sau pentru a evidentia anumite promotii pe care le practice pe perioade determinate de timp.
3. Advertorialele pe bloguri
Oamenii prefera intotdeauna parerile de la oameni obisnuiti, care le seamana. De aceea, bloggerii sunt, uneori, in ceea ce priveste publicitatea, mai cautati decat jurnalistii. Acestia pot scrie advertoriale sincere pe baza testarii produselor si a serviciilor si iti pot creste vertiginos numarul de vizitatori ai magazinului si, implicit, numarul de clienti ai acestuia.
Prin acest mod de promovare a magazinului online se contsta o imbunatatire a ratei de click si a ratei de conversii, adica mai multi vizitatori si mai multi clienti pentru magazinul tau!
4. Google Ads si Facebook Ads
Reclamele facute prin intermediul Google si Facebook sunt targetate in functie de caracteristicile publicului tau tinta si ajung intotdeauna in atentia utilizatorilor online care ti-ar putea deveni clienti, astfel ca eficienta lor a fost dovedita.