Obiceiul de a le oferi colaboratorilor, clientilor si angajatilor cosuri corporate cu ocazia sarbatorilor de peste an ar trebui completat de acela al bunavointei vizavi de toti acestia de-a lungul intregului an.
Acest gest, care poate fi mai degraba simbolic decat cu adevarat valoros din punct de vedere financiar, serveste la imbunatatirea sau mentinerea relatiilor profesionale.
Iata, asadar, cateva ocazii propice pentru livrarea de cosuri corporate:
1.Ca semn de multumire
Tocmai ai incheiat un parteneriat profitabil, ai semnat o tranzactie de milioane ori ai facut o vanzare importanta – dupa ce ai batut palma cu partenerul respectiv de afaceri, ii poti trimite un cos cadou corporate cu bunatati, in semn de multumire pentru buna voastra colaborare (si totodata pentru a marca faptul ca iti doresti sa continuati pe aceeasi linie).
2.Ca semn de apreciere
In corelatie cu punctul anterior, dupa ce te intalesti cu un client foarte important si foarte ocupat, care si-a rupt din programul hiperincarcat pentru o intrevedere cu tine, ii poti livra un cos corporate pentru a-ti arata recunostinta pentru favoarea facuta.
3.Pentru a-ti cere scuze
Cosurile corporate pot reprezenta si o modalitate buna de a-ti cere scuze in nume personal sau al companiei pentru orice incident nefericit, neajuns, neintelegere etc. survenita. Astfel, recunosti si iti asumi greseala si iti dezvalui bunele intentii de remedia relatia stricata ca urmare a respectivei erori.
4.Cu ocazia zilei de nastere
Si zilele de nastere si onomasticile pot fi un prilej excelent pentru a trimite cosuri corporate colaboratorilor tai. Gestul va fi cu siguranta apreciat la justa lui valoare!
5.De sarbatori
Cosurile corporate sunt trimise cel mai adesea in perioada sarbatorilor – de Paste si de Craciun, cu precadere. Bineinteles, daca vrei sa spargi tiparele, le poti completa pe cele clasice cu cosuri corporate trimise de Anul Nou, in prima zi dupa intoarcerea la serviciu a celor cu care colaborezi.