Cadourile de Craciun corporate devin o strategie de PR tot mai comuna

author
1 minute, 33 seconds Read

Tot mai multe companii si institutii private obisnuiesc sa trimita daruri cu ocazia sarbatorilor importante, iar cadourile de Craciun corporate sunt poate cele mai comune dintre acestea.

In general, Pastele si Craciunul sunt sarbatorile cu prilejul carora companiile se folosesc de aceasta strategie de relatii publice pentru a-si imbunatati sau pentru a-si consolida relatiile cu partenerii lor.

Cine sunt beneficiarii cadourilor de Craciun corporate

Fiecare companie are colaboratorii si partenerii proprii. Primii beneficiari ai darurilor de Craciun sunt intotdeauna clientii mari si partenerii de afaceri importanti, de ale caror contracte depind binele si evolutia companiei care ofera aceste cadouri. Institutiile private sau de stat cu care au de-a face companiile darnice sunt urmatoarele pe lista lui Mos Craciun, insa nici angajatii proprii nu sunt neglijati din acest punct de vedere.

Cum arata cadourile de Craciun corporate

Aceste cadouri contin de cele mai multe ori cateva produse traditionale, specifice regiunii in care activeaza compania, asa cum sunt preparatele culinare rustice precum mezelurile afumate de casa sau branzeturile in coaja de brad. Pe langa acestea, companiile darnice adauga si o bautura traditionala. Lista nu se opreste aici, intrucat cadourile de Craciun corporate trebuie sa includa si niste preparate dulci, nu neaparat traditionale. De cele mai multe ori, ciocolata si produsele care contin cacao sunt preferatele companiilor.

Pe langa toate aceste delicii culinare si potabile, companiile mai ofera si obiecte personalizate prin care isi promoveaza brandul si produsele sau serviciile pe care le pun la dispozitie. Aceste obiecte pot varia de la agende pentru anul urmator la calendare, de la stilouri si pixuri personalizate la magneti pentru frigider si uneori chiar si obiecte textile pentru uz casnic precum prosoapele de bucatarie, daca profilul companiei care ofera cadourile de Craciun corporate permite un astfel de dar. Aceasta strategie pare sa functioneze de minune, pentru ca firmele care confectioneaza si comercializeaza aceste daruri sunt in plina prosperitate.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.