La modul general, comunicarea este un proces a cărui importantă nu poate fi negată, fiind vectorul de care depinde înţelegerea dintre două sau mai multe părţi. Printr-un proces optim de comunicare, orice subiect poate fi dezbătut eficient, astfel încât să se ajungă într-un punct care să pună în acord părţile implicate. De la aceste consideraţii nu face excepţie nici procesul de recuperare a datoriilor, realizat de firme de profil, aşa cum este KRUK România S.R.L.
Cine este KRUK România şi cum abordează această companie comunicarea cu clienţii?
Activitatea KRUK a început în România în anul 2007 şi constă în furnizarea de servicii complete de management al creanţelor. Concret, compania gestionează creanţele clienţilor săi, recuperându-le pentru instituţiile financiare (în principal, bănci) şi pentru clienţi corporate de pe diferite nişe de activitate – leasing, operatori de telefonie, TV prin cablu, furnizori de platforme digitale, utilităţi şi producători de bunuri de larg consum.
Practic, tipurile de companii menţionate anterior încheie cu KRUK contracte de cesiune, transmiţându-i astfel un drept de creanţa cu titlu oneros. După ce obţine acest drept, compania contactează clienţii cu datorii ori în nume propriu, ori în numele creditorilor iniţiali care au autorizat firma KRUK să recupereze creanţele.
În momentul în care reprezentanţii KRUK Romania SRL iau legătura cu clienţii pentru prima dată, le vor propune acestora să încheie angajamente de plată. Dacă în această discuţie clientul poate să stabilească suma ratei pe care o poate plăti lunar, în cazul în care dosarul ajunge în instanţă pentru executare silită, nu se poate negocia cu executorul judecătoresc.
Mai mult decât atât, dacă se ajunge în instanţă, onorariul executorului judecătoresc trebuie să fie plătit de persoana care are datorii, ceea ce presupune că pe lângă faptul că va fi executată silită, va mai avea de plătit şi alte cheltuieli în plus.
Avantajele colaborării cu KRUK România
În mod cert, avantajele colaborării cu firma KRUK şi comunicarea deschisă cu reprezentanţii companiei sunt numeroase:
- rambursarea datoriilor în rate: capacitatea de rambursare a datoriilor este un aspect esenţial pentru clienţii KRUK. Reprezentanţii companiei sunt deschişi la o comunicare eficienţa cu clienţii, în ideea în care aceştia din urmă sunt singurii care pot să stabilească suma aferenta unei rate;
- compania practică o abordare individuală: fiecare persoană care are dosar KRUK, reprezintă un caz tratat individual. Împreună cu clienţii, reprezentanţii companiei analizează situaţia financiară, urmărind să identifice cele mai bune soluţii;
- KRUK oferă soluţii educaţionale, în vederea orientării românilor către informaţii relevante pe tema finanţelor şi a datoriilor. “Ziua fără datorii”, de exemplu, este un astfel de moment simbolic care se organizează anual, în ţările unde Grupul KRUK desfăşoară activităţi;
- nu în ultimul rând, clienţii cu dosare gestionate de companie sunt foarte importanţi, fiind trataţi cu înţelegere şi ajutaţi prin sfaturi avizate să iasă din situaţia dificilă în care se afla, fără a ajunge la executare silită.
În concluzie, reprezentanţii companiei nu au misiunea de a pune clienţii într-o situaţie şi mai dificilă, ci de a le facilita găsirea celor mai eficiente soluţii la problemele financiare pe care le au, mentioneaza StirileKanalD. Plata ratelor pe eKRUK, va fi cu mult mai simplu de realizat, atunci când acestea sunt cuantificate şi raportate corect la veniturile clienţilor.