ce_activitati_intreprinde_departamentul_de_payroll_al_unei_companii

Ce activități intreprinde departamentul de payroll al unei companii?

2 minutes, 16 seconds Read

ce_activitati_intreprinde_departamentul_de_payroll_al_unei_companiiDepartamentele de payroll au multe sarcini și responsabilități, iar volumul de muncă este mai mare în companiile cu numeroși angajați. De aceea, pentru astfel de situații, o aplicatie calcul salarii este cheia spre eficiență, astfel încât specialiștii în salarizare să poată opera un volum considerabil de date într-un interval mai scurt de timp. Totuși, există multe provocări în departamentul de salarizare la care experții trebuie să facă față. Iar una dintre cele mai solicitante este reprezentată de modificările legislative, care sunt atât de dese. Pe lângă acestea, specialiștii payroll au următoarele atribuții:

1. Calcularea salariilor și a indemnizațiilor

În fapt, această sarcină este una de bază care, cel mai adesea, se realizează cu o aplicatie calcul salariu. Pe lângă faptul că viteza de procesare a datelor este mare, ne referim și la corectitudinea rezultatelor. Un soft payroll funcționează pe baza unor formule de calcul, pe care le aplică în mod automat în funcție de informațiile din sistem. Desigur, calculele se realizează și conform reglementărilor legislative în vigoare.

2. Întocmirea rapoartelor către instituțiile statului

O sarcină la fel de importantă și solicitantă deopotrivă. Pentru a preveni apariția anumitor probleme legale, departamentele payroll trebuie să se asigure că trimit la timp documentele și rapoartele pe care le cer instituțiile statului cu privire la modul de salarizare. Această sarcină se execută mai rapid dacă societatea în cauză utilizează o aplicatie calcul salariu care permite generarea automată de rapoarte, pe baza calculelor salariale pe care le efectuează. Desigur, rapoartele pot fi create pe baza unor template-uri predefinite. Sau, la nevoie, pot fi personalizabile.

Vezi si:  Necesarul minim de utilaje în care să investești pentru carmangeria ta

3. Operarea notelor contabile

O altă activitate importantă este operarea notelor contabile. Adică, gestionarea înregistrărilor contabile aferente plăților salariale din cadrul companiei. Într-un departament payroll este esențial să ai o evidență clară asupra tuturor tranzacțiilor care se efectuează, atât pentru organizarea internă, cât și pentru justificarea lor în cazul în care statul o solicită.

Eficientizează activitățile de payroll cu o aplicatie de calcul salariu

Munca poate fi mai ușoară și mai plăcută dacă se efectuează cu ajutorul tehnologiei. Softurile performante pot automatiza majoritatea sarcinilor, astfel încât activitatea să se desfășoare mai eficient. UCMS by AROBS deține softul dp-Payroll care este destinat managementului salarizării. Experiența de 25 de ani, precum și posibilitatea de configurare pe nevoile specifice ale companiilor sunt doar 2 dintre atuurile softului care contribuie la crearea unei experiențe pozitive utilizatorilor. Mai mult decât atât, modificările legislative sunt implementate în timp util. Află mai multe detalii despre acest soft la office@ucms.ro sau la telefon: 0720 534 424.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.