Procesul de link building si cresterea in cautari prin optimizare onpage si offpage

author
2 minutes, 10 seconds Read

Numarul de link-uri (backlinks) catre site-ul dvs. este un factor-cheie in clasamentul paginii in motoarele de cautare: mai multe pagini relevante contin legaturi de calitate catre site-ul nostru, cu atat mai mult se ridica in cautari. Cu toate acestea, calitatea paginii de legatura are un rol. Acest factor trebuie sa fie luat in considerare in construirea link-urilor (link building). Procesul de obtinere de link-uri este o parte esentiala a optimizarii off page in contextul SEO (Search Engine Optimization).

Link Exchange

O metoda frecvent practicata de link building este de schimb de link-uri (link exchange). In acest scop, exista deja conceptul de schimb de link-uri, ce poate fi schimb de link direct (de la pagina A la pagina B si invers). Aceasta tehnica este partial evaluata negativ de catre motoarele de cautare (link reciproc), deoarece ofera suspiciunea de complicitate si nu ideea de link rezultat „natural”.

Directoare de articole

O alta posibilitate de crestere a numarului de backlink-uri este introducerea de articole cu link-uri catre pagina dvs. in directoare de articole. Cu toate acestea, trebuie sa fie aici o discutie legata strict cu privire la calitatea directorului de articole. Poate avea un efect negativ chiar un backlink de la un director de articole, de asemenea, un feedback negativ de la un backlink sub forma de bannere publicitare de la o retea in care motorul nu are incredere.

Utilizarea Social Web pentru construirea link-urilor

Comentand pe blog-uri sau furnizarea de raspunsuri in comunitatile de experti, de asemenea, sunt privite potrivite ca o masura de luat in obtinerea unei structuri a backlink-urilor. Adesea platforma Wikipedia este utilizata pentru a creste numarul de link-uri spre pagina dumneavoastra. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul ca, in multe link-uri din site-uri de tip wiki externe vor primi automat atributul „nofollow”, care instruieste botii motorului de cautare sa ignore aceste link-uri.

Vezi si:  Auditul SEO, necesar inaintea implementarii unei strategii de optimizare

Link Building Natural

Cea mai dovedita, dar si cea mai scumpa metoda de link building este in conformitate cu optimizarea on-page. Pagina si de fapt intreg site-ul trebuie sa fie de buna calitate si sa ofere continut relevant pentru cuvintele cheie dorite – puse in mod implicit in codul HTML – asigurand o crestere de durata pentru site-ul sau magazinul virtual optimizat din motive de buna calitate.

Trebuie remarcat faptul ca toate activitatile din cadrul operatiunii de linkbuilding „artificial” prezinta pericolul de a fi recunoscute de catre motoarele de cautare. De exemplu, cresterea rapida nefireasca de link-uri este inregistrata de programele de analiza ale motoarelor de cautare. Prin urmare, cel mai indicat pentru a avea pozitionari constant bune pe Google sau celelate motoare pot fi realizate cu tehnici de link building natural.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.