Atunci cand detii o firma este foarte important sa beneficiezi, printre altele, de suport IT. Suportul tehnic are un rol important in activitatea firmelor mici si mijlocii care nu au in componenta un departament it propriu.
Atunci cand vorbim de suport IT ne referim la o serie de servicii menite sa rezolve orice problema pe care clientul o are cu calculatorul, cu reteaua de calculatoare sau cu echipamentele periferice. Orice problema de natura informatica poate fi rezolvata prin serviciul de suport IT oferit de service-ul de calculatoare.
Serviciul de suport IT este destinat intretinerii sistemelor IT astfel incat acestea sa functioneze la capacitate maxima. Prin acest serviciu, personalul firmei va avea acces continuu la asistenta tehnica de care are nevoie. Angajatii service-ului sunt specialisti in domeniul IT, cu o experienta vasta si cunostinte solide,necesare pentru realizarea eficienta a instalarilor hardware si software.
Angajatii firmei dumneavoastra pot beneficia de serviciul de suport IT in regim normal sau in cazuri de urgenta. In plus, suportul tehnic specializat se acorda in orice zi a saptamanii, inclusiv in week-end.
Serviciile de suport IT si helpdesk se axeaza pe rezolvarea problemelor aparute si pe instruirea angajatilor in ceea ce priveste operarea calculatorului, a programelor software instalate si a echipamentelor IT conectate la infrastructura de retea.
Pentru o solutionare cat mai rapida a problemelor, spcialistii service-ului va stau la dispozitie 24/7 si ii puteti contacta contacta telefonic, prin email sau folosind formularul disponibil in sectiunea Contact.
Serviciul de suport IT este destinat firmelor din Bucuresti si Ilfov si se poate acorda telefonic, prin email sau prin deplasarea unui specialist la sediul firmei.