Astăzi, cea mai bună formă de promovare a unui site, serviciu, produs sau eveniment o reprezintă articolele, numite și advertoriale, scrise cu un conținut bine targetat și relevant. Dacă avem de exemplu un site nou, pe care vream să-l promovăm, putem face o înscriere în directoare folosind o lista actualizata de directoare sau apelând la un servciu profesional de înscrieri. Însă, acest lucru nu este suficent. Algoritmii de la Google urmăresc și acordă o mare atenție backlink-urilor cu caracter natural.
Dacă link-urile către un site vin din contextul unui articol ce conține anumite cuvinte cheie atunci acele link-uri sunt considerate cu un caracter natural. Un astfel de advertorial odată scris și publicat rămâne pentru mult timp indexat în motoarele de căutare, de multe ori pe termen nelimitat. Conținutul nou este mereu apreciat de google. Un site pe care se publică periodic conținut nou crește mai ușor în motoarele de căutare. Astfel, advertorialele cu un conținut interesant sau relevant sunt și în beneficiul site-ului pe care acestea sunt publicate. Dacă vrem să promovăm un serviciu și avem un site cu descrierea și prezentarea lui, articolele cu link către acel site pot aduce pe lângă o bună poziționare în motoarele de căutare și vizitatori de pe site-ul respectiv, sau vizitatori care printr-o anumită combinație de cuvinte au găsit acel articol. Astfel, aceste advertoriale le putem scrie chiar noi sau putem apela la un site de content writing așa cum este contentwriting.ro. După ce se trimite comanda și se plătește articolul, urmează ca acesta să ajungă pe email în 48 de ore. Advertorialul se poate trimite spre publicare într-un site de articole gratuit sau contra cost, într-un blog sau se poate posta chiar pe site-ul promovat pentru conținut nou.
Pentru un link building solid, natural și conistent este bine să trimitem spre publicare un număr cât mai mare de astfel de articole.