Birouri prea mici la locul de munca? Amenajeaza-le ca un profesionist!

author
1 minute, 54 seconds Read

Productivitatea in birouri de mici dimensiuni poate fi afectata de spatiul sufocant la nivel vizual, de vreme ce aglomeratia tinde sa se instaleze cu rapiditate. Iar cum putini angajati beneficiaza de un birou incapator, usor de mentinut ordonat, necesitatea unei amenajari profesioniste este cu atat mai mare.

Chiar si cele mai mici birouri pot fi functionale si aspectuoase, cu ajutorul imaginatiei si al simtului practic.

Amenajare birouri: sortarea atenta a accesoriilor

Cea mai mare greseala  in pastrarea unui birou potrivit pentru o munca organizata si eficienta este sa pastrezi accesorii inutile in interior. Intregul album de familie cu fotografii, teancuri intregi de CD-uri sau cartile nefolositoare in activitatea profesionala sunt toate obiecte care aglomereaza suplimentar birourile mici. Pastreaza doar obiectele de stricta necesitate in jur, in variante minimaliste.

Amenajare birouri: nu exagera cu post-it-urile

Post-it-urile imprastiate peste tot in birouri mici fac spatiul sa para haotic, iar cand numarul lor creste de la o zi la cealalta, iti va fi cu atat mai greu sa te organizezi cu ajutorul lor. Apeleaza cu incredere la un reminder electronic, este mult mai practic si util intr-un spatiu de lucru restrans.

Amenajare birouri: apeleaza la tehnologia wireless

Tehnologia wireless a fost dezvoltata tocmai pentru a te folosi de dispozitivele tale electronice mai usor si pentru a elimina din „peisaj” manunchiurile de cabluri pe care le poti ascunde cu greu.

Amenajare birouri: atentie la luminozitate

Pana si cele mai mici birouri pot deveni functionale si aerisite, cu ajutorul unei bune iluminari. Foloseste culori deschise pentru amenajarea spatiului (inclusiv in randul accesoriilor) si investeste in corpuri de iluminat eficiente, inclusiv intr-o lampa inalta ce se poate monta pe masa de lucru.

Vezi si:  Apartamente Chisinau pentru toate buzunarele, ce trebuie sa stiti inainte de achizitionare

Amenajare birouri: alege mobilierul potrivit

Aleasa corect, mobila poate crea propriu-zis spatiu in birouri neincapatoare. Astfel, alege o masa de lucru din sticla (nu aglomeaza vizual incaperea) si scaune ergonomice. Evita mobilierul masiv din lemn, care acapareaza spatiul si iti ofera o libertate de miscare restransa.

Solutia care nu da gres niciodata: inchirierea unui spatiu adecvat pentru birouri

Si daca dupa reamenajarea birourilor tot considerati ca spatiul nu este suficient, puteti investi o parte din bugetul companiei in inchiriererea in spatii destinate birourilor obtinand astfel atat satisfactia si multumirea angajatilor si colegilor, dar si impresia profesionala ridicata unor potentiali clienti sau parteneri de afaceri.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.