1690

Clienti noi la inceput de cariera

2 minutes, 36 seconds Read

1690Esti la inceput de cariera si iti doresti sa ai colaborari de lunga durata alaturi de oameni de incredere? Inainte de a intra in aceasta aventura, trebuie sa fii sigur pe afacerea ta, iar planul afacerii trebuie sa fie bine definit si bineinteles sa tii se potriveasca.

Pe langa planul de afaceri trebuie sa tii cont si de planul de marketing  care te ajuta sa-ti faci cunoscuta afacerea, toate acestea ducand la clienti noi, la colaborari cu diverse societati si, de ce nu, la un profit bun al firmei.

Usor, usor afacerea ta se face cunoscuta in randul lumii si incep sa apara primele contacte cu clientii. Este bine inca de la inceput sa intelegi ce vrea clientul, sa-i cunosti personalitatea/temperamentul si pana la final sa il faci sa ramana multumit din toate punctele de vedere, deoarece din experientele pozitive ale clientilor pot rezulta mai multe colaborari pe viitor.

Pe parcursul relationarii cu clientii si pe masura ce acumulezi experienta vei vedea ca  incepi sa le intelegi mai bine nevoile, vei incepe sa le oferi discounturi si oferte personalizate pentru a-i face sa revina si pe viitor. Pe parcursul dezvoltarii relatiei cu clientii si  pe masura diversificarii portofoliului de produse vei incepe sa le oferi informatii cu privire la noile produse ale firmei, ca de exemplu, ultimul model de filtru ulei hidraulic ce imbunatateste calitatea uleiului din instalatie prin filtrarea interna mai buna decat modelul vechi.

Cu trecerea timpului vei descoperi ca nu e de ajuns sa ai un stoc generos de produse, este important sa le oferi clientilor tai ceva mai bun fata de ce le da competitia, aducand astfel un plus de valoare produselor tale. Trebuie sa te gandesti mereu la clientii tai, sa fii permanent curios de impactul pe care l-a avut serviciul tau in viata lor, sa cauti sa-i ajuti de multe ori dezinteresat, cu sfaturi, sa le dai cadouri sau discounturi pe care pe tine te costa prea putin, dar care pe ei ii determina sa revina la tine in mod constant. De asemenea trebuie sa gandesti strategic relatia cu clientii  si sa devii aceea persoana care ii ajuta oricand cu expertiza pe care o are, sa ai telefonul mereu deschis pentru ei si sa le raspunzi cat de rapid poti de fiecare data, sa fii destul de flexibil si permanent sa personalizezi ofertele pentru ei.

Vezi si:  Dotarea bailor publice cu dispensere si dozatoare

Dezavantajul unor firme care se pretind de succes pe piata noastra este ca nu tin cont de aceste aspecte si risca sa piarda clienti importanti. Asadar, atata timp cat tu ca firma iti faci treaba in mod profesionist cu siguranta si clientii vor fi pe aceeasi masura, dar ca sa ajungi la un astfel de nivel trebuie sa dai dovada de cunostinte vaste in domeniu si sa iei lucrurile in serios in ceea ce priveste satisfactia clientilor si pastrarea a cat mai multi clienti in firma.

Aceste elemente duc la castigarea increderii clientilor, iar feedback-ul pozitiv transmis de clientii actuali va genera o crestere a numarului de potentiali clienti care vor dori sa colaboreze cu tine, astfel afacerea ajunge sa cresca si sa aduca beneficii din toate punctele de vedere.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.