firma mutari bucuresti

Cum poti diminua efectele pe care schimbarea locatiei le are asupra angajatilor?

2 minutes, 29 seconds Read

firma mutari bucurestiAtunci cand firma isi muta spatiile de birouri intr-o alta locatie apar unele efecte asupra angajatilor, in functie de modul in care se deruleaza procesul de mutare. Avand in vedere acest aspect, primul si cel mai important lucru de facut este alegerea celor mai bune solutii astfel incat impactul asupra angajatilor sa fie diminuat. MoveOut vine cu mai multe idei in acest sens, care sa ajute administratorii sa se mute si sa isi mentina angajatii fericiti in acelasi timp.

Contractand o firma de mutari se obtin avantaje considerabile

Apeland la o firma mutari Bucuresti sau alt oras, angajatii nu trebuie sa mai fie implicati in acest proces. Singura lor sarcina va fi aceea de a-si strange lucrurile personale si de a le pune in cutii. Sunt si angajati care pot sa opteze pentru transportarea personala a bunurilor proprii, insa multi vor alege sa le puna in cutii pe care sa isi treaca numele si pe care sa le ofere tot firmei de transport. Tinand angajatii departe de tot stresul din jurul relocarii efective, este mult mai usor ca acestia sa ramana fericiti si sa fie curiosi cu privire la noua locatie.

Colaborarea cu o firma de transport mobila

Colaborand cu o firma de transport mobila, managerii nu mai trebuie sa solicite angajatilor sa se implice fizic in mutarea mobilierului. Este lesne de inteles ca nivelul de nemultumire poate atinge cote ingrijoratoare in momentul in care angajatii trebuie sa transporte pe scari parti din dulapuri, cutii mari, televizoare, monitoare si alte astfel de obiecte grele din interior.

Vezi si:  Cinema mall Pitesti, o alegere inspirata

Atunci cand li se solicita sa puna astfel de obiecte in masinile proprii, de cele mai multe ori se va trece de la nemultumire la revolta. Chiar daca cei mai multi dintre angajati nu vor spune nimic, starea lor nu va fi cea mai buna si uneori acest lucru se va vedea in productivitatea diminuata.

Noua locatie ar trebui sa fie o surpriza pentru angajati

Lucrand cu firme de mutari mobila, administratorii pot sa pastreze elementul surpriza de partea lor. Acestia le pot comunica angajatilor ca au gasit un loc mai bun pentru birouri, mai spatios si mai confortabil, insa nu le vor spune cum arata in realitate in interior. Astfel, atunci cand angajatii se intorc la birou, ei vor avea o surpriza, fapt ce se adauga la nivelul lor de satisfactie la locul de munca.

Angajatii ar trebui sa personalizeze noile interioare

Pentru ca fiecare persoana se simte bine si este productiva atunci cand se afla intr-un mediu familiar, angajatii ar trebui sa aiba posibilitatea de a-si personaliza birourile in functie de dorintele proprii. In felul acesta se vor simti bine in noul spatiu si vor putea sa fie la fel de productivi sau chiar mai productivi decat inainte.

Apeland la aceste sfaturi si sugestii, antreprenorii pot sa isi mute cu succes spatiul de birouri astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate, mentinand angajatii fericiti si multumiti, fara sa fie necesar sa piarda mult timp si fara sa diminueze productivitatea companiei.

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.