Cum anuntam societatea de asigurare de aparitia de aparitia unui risc prevazut in contract

1 minute, 46 seconds Read

AsigurareAsigurarea de calatorie este un contract incheiat intre orice persoana fizica sau juridica avand domiciliul sau resedinta in Romania ce urmeaza sa calatoreasca in straintate si o societate de asigurare, al carui obeict il constituie riscurile ce pot aparea in perioada prevazuta in clauzele lui. Principalul beneficiu al unei astfel de polite este acoperirea cheltuielilor in cazul aparitiei riscurilor prevazute in contract (acidentari, pierdere bagaje sau altele), iar societatea de asigurare va acoperi cheltuielile impuse de tratamentul de urgenta, recuperarea bagajelor, intarzieri ale acestora etc. Sunt incluse cheltuielile de repatriere, transportul sanitar sau repatrierea corpului in caz de deces survenit ca urmare a unui risc asigurat care are loc in perioada de valabilitate a asigurarii.

Plata despagubirilor se face pe baza documentelor prezentate in original, documente care fac parte integranta din dosarul de dauna. Plata cheltuielilor medicale se face de catre o societate de asigurari – in numele asiguratorului sau direct de catre asigurat. In calitate de asigurat, trebuie sa pastram toate documentele justificative in original si sa le depunem la societatea emitenta a politei de asigurare de calatorie pentru deschiderea dosarului de dauna si plata despagubirii.

Intrucat este un contract al caror clauze trebuie respectate de ambele parti, trebuie vazut si ce spune acesta legat de modul in care trebuie sa instiintam societatea emitenta a politeti de asigurare de aparitia unui risc prevazut in contract, si care este termenul in care trebuie sa facem acest lucru.

Ca sa beneficieze de drepturile dobandite prin asigurarea de calatorie, asiguratul este obligat sa anunte asiguratorul prin mijloacele puse la dispozitie de catre acesta (telefon, fax, email) in termen de 48 ore de la producerea evenimentului. Exceptie fac situatiile in care asiguratul se afla intr-o stare de inconstienta (caz in care instiintarea va fi realizata imediat ce iese din aceasta stare).

Vezi si:  Amintiri de la mare

Documentele necesare pentru solutionarea cererii de despagubire sunt: declaratia ta cu privire la descrierea evenimentului si cuantumul cheltuielilor efectuate, polita de asigurare, documente medicale care sa ateste diagnosticul si tratamentul urmat, facturi emise pe numele tau, chitante privind cheltuielile medicale (inclusiv pentru produse farmaceutice) sau de repatriere, orice alte documente relevante pentru solutionarea cererii.

Sursa – http://ebiletedeavion.ro/

Similar Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.